Nytt om årets resor

Det är lite ändringar i min reseplan för detta år.

Åker antagligen ner till Amanda i Båstad i slutet av april då hon har sin födelsedag. Hon fyller arton och när jag fyllde det satte hon sig på en buss i sju timmar för att stanna i två nätter. Och jag vill verkligen inte missa hennes arton årsdag!

London och Prag blir av som vanligt.

Utav ekonomiska skäl åker jag och min syster inte till Berlin. Vi hade gång på gång sagt "det är långt kvar till juli, vi har råd" tills vi insåg att det bara är fyra månader kvar. Så vi bestämde att åka nästa sommar istället.

Tyskland och Frankrike blir av med familjen. Åker vi inte med husvagnen åker vi med tältet. Beror på om min pappa klarar uppkörningen för "bred last" körkortet.

Riga kryssningen har flyttats bak till September. Inte för att det spelar så stor roll för mig. Det är ju fortfarande behagligt ute då.

Nu kommer den nya resan för året. Teneriffa. Eftersom att jag nu för tiden har ett jobb kommer jag kunna lägga undan pengar till både Berlin nästa år och Teneriffa i vinter. Det ska bli intressant eftersom att det blir min första gång jag åker dit utan mamsi och papsi (med undantag med farmor en gång).


And from now ska jag börja uppdatera mer på denna blogg!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0